marleenatsuriname.reismee.nl

Nog maar 10 dagen

Vanaf nu kan je meelezen met de reis die ik ga maken.
Volgende week zaterdag vertrek ik echt, maar nu mag ik nog lekker bezig zijn met de voorbereidingen.

Morgen met alle reisgenoten het visum halen in 020.
Ook heb ik dus nog maar 10 dagen de tijd om af te spreken met al die lieve mensen. Dat worden vele drankjes en lunchen.

Mocht je nog een dikke knuffel willen dan moet je dus snel even bellen voor wat leuks.

Liefs

p.s. Wil je al mijn verslagen blijven volgen de komende drie maanden meld je dan aan voor de mailinglist dan blijf je meteen op de hoogte van nieuwe updates

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!