marleenatsuriname.reismee.nl

Verrassingsfeestje

Gister ben ik heerlijk uit eten geweest met Chloë en Ferry bij Vapiano. Dit alles zodat thuis de kamer zich kon vullen met hele lieve vrienden. Maar dit wist ik natuurlijk niet. Althans, dat dacht iedereen.

Chloë, Ferry en ik hebben heerlijk gegeten, bij gekletst en gedronken. Toen we even later terug fietsten naar mijn huis en zij smoesjes moesten verzinnen om mee naar boven te komen begon ook mijn pret een beetje op te spelen. Bij binnenkomst werd ik toch even verrast door het feit dat alleen mijn moeder en zusje er zaten. *Er zou toch een surprise feestje zijn????*

Gelukkig waren er leuke, lieve, gezellige vrienden die spontaan vanaf het balkon de kamer in kwamen springen. Toch nog een beetje verrast.

En mama had gezorgd voor Surinaamse hapjes.
De bananenchips is nu al mijn favoriet, terwijl ik de Lapis echt heel vies vind.

Bedankt voor jullie lieve knuffels en komst. Ik vond het onwijs gezellig en ga jullie ook wel een beetje missen.

p.s. Vergeet jullie super coole opdracht niet ;)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!