marleenatsuriname.reismee.nl

We hebben gevlogen

We hebben gevlogen...!!!!!!!!! 21 oktober 2012

Ja, ja, je leest het helemaal goed. We hebben met zijn allen gevlogen. Niet terug naar Nederland, maar een rondje Paramaribo. Jonathan de verloofde van de dochter van de zus van Jennifer onze contactpersoon (als je het nog begrijpt). Heeft een leuke hobby. Hij vliegt namelijk met een sportvliegtuigje en daar moet hij veel kilometers voor maken. Daarom heeft hij ons meegevraagd om tegen een leuk prijsje 20 minuten boven Paramaribo te vliegen.

Het was echt onwijs gaaf en heel erg mooi. Je ziet zo leuke dingen: Fort Zeelandia, Nieuw Amsterdam, de grote brug, het huis van Desi, enz... Ik kan daar natuurlijk van alles over vertellen, maar je kan beter even de foto's bekijken. Hopelijk gaat het me ook lukken om wat filmpjes te plaatsen, maar dat ligt helemaal aan het internet.

Dus even kijken bij de foto's hè!!!!

p.s. Mijn telefoon was leeg, daardoor moest ik overgaan op mijn oude camera. Vandaar dat sommige foto's van een wat mindere kwaliteit zijn.

Liefs

Reacties

Reacties

carolien

Gaaf!! Erg benieuwt naar de foto's
XxX

mama

Hey lieverd,Wat een geweldige ervaring moet dat geweest zijn! Leuk hoor om dat in Suriname mee te mogen maken.Ach ja als je geen connectie's hebt dan krijg je dit ook niet 1 2 3 aangeboden he.Zo gaat dat in Nederland ook.Kan jij het je nog herinneren dat wij met papa een rondvlucht hebben gemaakt boven Texel.Ik denk dat jij toen 3 jaar was Carolien zat toen in een buikdraag zak.
Maar leuke foto's Marleen.Jij maakt wat mee zeg.Ik ben wel een klein beetje jaloers hoor. haha

F&B

Super gaaf! Als het naar Curacao niets wordt, dan maar lekker boven Paramaribo toch? Leuk man. Dit is eens wat anders dan steden bezoeken of een museum bezichtigen.

Ik ga zo eens de foto's bekijken!

Liefs, xx Fer

Lisanne

Super tof zeg dat jullie dit konden doen, toch altijd handig van die connecties ;)

Veel plezier daar!

Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!