marleenatsuriname.reismee.nl

Dikke vette vakantie op Curacao

Dikke vette vakantie op Curacao

Jippie, de verrassing is eindelijk begonnen en hij is zo verschrikkelijk onwijs geweldig en tof!!!!! We zijn namelijk gister naar Curacao gevlogen. Om 13.00 zouden we vertrekken vanaf Lob Makandra (we moesten zelfs iets eerder de kerk uit lopen om op tijd klaar te zijn), maar dit werd natuurlijk, zoals we Suriname inmiddels kennen bijna kwart voor twee. Op het vliegveld aangekomen ingecheckt en even buiten gewacht, we hadden meteen al ruim een uur vertraging. We vlogen met een heel nieuwe maatschappij, bestaat pas een week. Maar werden echt behandeld als prinsessen. Er vlogen maar 20 mensen mee dus iedereen zou een eigen rij kunnen kiezen. Ik zat gezellig naar Hanneke. We kregen 4 keer drinken, een kip broodje, een muffin en een zakje chips en dat voor een vlucht van 2,5 uur!!!

De Villa

We verblijven deze 5 dagen in een super de luxe villa in de wijk Jan Sofat. De villa is zo mooi. We hebben alle 10 een boxspring bed, een loungeset, picknicktafel, stoffen bank, loveseat, grote keuken, enorm balkon en ons eigen zwembad. Helemaal geweldig dus.

Vandaag zijn we ook naar al naar het strand geweest bij Jan Thiel en het was prachtig. Een baai met wit strand. We hebben op ligbedjes uitzicht gehad op het water wat tegen de rotsen aan sloeg. Ook hebben we al even gesnorkeld. We hebben dus al wat koraal gezien en mooie vissen.

Het is hier echt zo mooi!!!!!!!!

Nu ga ik heerlijk vakantie vieren hoor!!

Dikke kus

p.s. Sorry voor mijn overenthousiaste taalgebruik ;)

Mama

Hey lieve Marleen,

Ja hoor maak mama nog meer jaloers!!!!
Vind jij ons huis volgende week nog wel goed genoeg! Dan mag je weer helpen met de afwas wel nog steeds met de hand he haha. Geniet er lekker van en maak mooie foto's zijn de andere al in Nderland? Slaap lekker voor straks en droom heerlijk in je boxspring.En morgen gezond weer op! Welterusten lieverd en heel veel plezier.
Dikke kus mama
xxxx

DJ

wouw Marleen, ben nu toch echt wel een beetje jaloers hoor! Maar ik gun het joi van harte! Wat moet het daar heerlijk zijn als ik je zo lees, niets overenthousiast taalgebruik, het is daar een paradijs op aarde. Geniet met volle teugen, geniet, geniet en geniet nog meer! Snorkelen is zo prachtig, de wereld onder water is zo mooi, zo anders, zo vol kleur. Maar pas op voor haaien hahah. Warme groetjes DJ x